رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین تاکید کرد که هیچ یک از خواسته‌های قانونی مشتریان نباید در شعب بانک بدون پاسخ بماند.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصانوین، محسن زرندی مقدم در جلسه معرفی رئیس منطقه غرب تهران با بیان این که بانکداری خرد در کنار بانکداری شرکتی می‌تواند یک بسته جامع را به نفع مشتریان پیاده‌سازی کند، اظهار کرد: مشتریان خرد باید از همه خدمات بانک به‌طور کامل بهره‌مند شده و با رضایت کامل از شعبه خارج شوند.
وی همچنین از همکاران شعب و ستاد خواست همه توان خود را برای پیشبرد امور بانک به کار بگیرند تا علاوه بر کسب سهم بازار مناسب، رتبه‌های برتر بانک در شاخص‌های مهم نیز حفظ شده و یا ارتقا یابد.
زرندی مقدم با تاکید بر این که «چابکی» برای بانک اقتصادنوین فقط یک شعار نیست، بلکه نقشه راه عملیاتی است، گفت: بانک توسعه یافته با کارکنان توسعه یافته شکل می‌گیرد و امروز همه ابزارها برای تبدیل بانک اقتصادنوین به یک سازمان پیشرو در همه عرصه‌ها فراهم است.
معاون بانکداری خرد بانک اقتصادنوین نیز در این جلسه با بیان این که تعداد شعب سودده بانک به سرعت در حال افزایش است، گفت: باید ظرفیت‌های مغفول در حوزه‌های مختلف شناسایی و از آنها برای بهبود هر چه بیشتر عملکرد بانک استفاده شود.
حسن مونسان اظهار کرد: وصول مطالبات غیرجاری در کنار جذب منابع جدید، می‌تواند توان بانک را برای تسهیلات دهی و در نتیجه ایجاد سود بیشتر افزایش دهد.
سعداله عیسی زاده معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم از توجه هیئت مدیره بانک به مسائل مرتبط با کارکنان و منابع انسانی قدردانی کرد.
در پایان، ضمن تقدیر از خدمات مسعود حولکی، «علیرضا عزیزالهی» به عنوان رئیس منطقه غرب تهران بانک اقتصادنوین معرفی شد.