مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در نیمسال ۱۴۰۴ بیش از ۵۸۰ هزار تماس را مدیریت کرده است که از این میان، ۳۳۰ هزار تماس توسط ماشین‌های پاسخگویی و IVR پاسخ داده شده است.   به گزارش فوق العاده آنلاین و به نقل […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در نیمسال ۱۴۰۴ بیش از ۵۸۰ هزار تماس را مدیریت کرده است که از این میان، ۳۳۰ هزار تماس توسط ماشین‌های پاسخگویی و IVR پاسخ داده شده است.

 

به گزارش فوق العاده آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: در نیمسال ۱۴۰۴، مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بیش از ۵۸۰ هزار تماس دریافت کرده است که از این تعداد ۹۲ درصد تماس ورودی، شش درصد تماس خروجی و دو درصد تماس از دست‌رفته بوده است.

 

وی تصریح کرد: از میان تماس‌های ورودی، ۳۳۰ هزار تماس توسط سامانه‌های خودکار (IVR) پاسخ داده شده و ۲۰۴ هزار تماس نیز توسط کارشناسان پاسخگو مدیریت شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در مجموع، حاصل این تعاملات منجر به ثبت ۱۶۸ هزار و ۱۹۱ مورد تماس در سامانه CRM شده که تمامی آن‌ها مورد پیگیری و بایگانی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: از این میان، ۶۰ درصد از فرم‌های ثبت‌شده مربوط به اطلاع‌یابی از قطعی آب، پیگیری موارد گذشته و راهنمایی در خصوص تاسیسات و مشترکین بوده است؛ ۲۴ درصد به امور مشترکین و ۱۷ درصد نیز به حوادث و رخدادها اختصاص داشته است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: مشترکین می‌توانند برای اعلام هرگونه مشکل، قطعی آب یا حوادث مربوط به تأسیسات، به‌صورت شبانه‌روزی با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.

  • نویسنده : حدیثه انوری